Toamna amintirilor o simfonie a permanenței și schimbării

          

        A sosit toamna cu capriciile ei, un anotimp al depresiei, pentru unii, iar pentru alții un anotimp  al amintirilor romanţoase, cu frunze aurii şi bobiţe rubinii de struguri.

       Amintirile mele tomnatice se afundă în trecutul încețoșat al copilăriei. În anii de grădiniţă  când doamna învățătoare încerca să ne explice planşele  denumite după cele patru anotimpuri. De fiecare dată alegeam toamna făcând contrast cu restul clasei care prefera iarna cu scenele de săniuş şi bătaia cu bulgări de zăpadă. Acest anotimp arămiu este frumos prin simplitatea peisajului dar şi prin bogăţia  pe care o emană. Peisajul  de toamnă prezentat la acea vreme de doamna educatoare nu era unul static ci unul mereu în mişcare. Copii în costume naţionale culegând mere şi struguri în nişte coşuri mari de nuiele. Fascinantă era culoarea peisajului, un amestec de maro, negru şi albastru  pal  împiestriţat cu punctele galbene ce reprezentau însăşi frunzele pomilor luate de vântul tomnatic. Am căutat pe internet pe  seama acestor amintiri o copie a acelei planşe în faţa căreia noi copii, trebuia să dăm frâu liber imaginaţiei. În căutarea mea  am ajuns pe pagina magazinului online Alvis Comserv unde  am revăzut câteva jucării ale copilarie foarte dragi mie. Curios este că toate erau legate de anotimpul meu preferat. Am văzut  maşicamion mare plasticnuța de plastic cu care încercam să îmi ajut bunicii  în activităţile lor domestice, cum ar fi căratul cartofilor în beci. Era jucaria mea preferată şi probabil jucăria tuturor băieţilor din generaţia cu cu cheia la gât. În strădania mea de a-mi ajuta bunicii la căratul cartofilor, desigur cu  ajutorul basculantei  mi-am învins frica de întuneric  obişnuindu-mă cu  lumina semiobscura din beci. Dădeam  din nou frâu liber imaginaţiei mele de copil, comparând coşurile din lemn pentru damigene cu nişte cuiburi de dinozauri, deoarece bunicul meu avea obiceiul de a-şi răsfăţa  ouăle cu aroma bahică punând  câteva paie în fiecare coș. Convingerea cu care intram în beci era aceea că din acele ouă de  sticlă mari şi rozalii o să iasă nişte dinozauri fideli  care îmi vor asculta porunca şi mă vor binedispune de fiecare dată  în schimbul cartofilor căraţi de mine. Curios, că astăzi acele ouă de dinozaur chiar reuşesc să mă binedispună, să mă energizeze  şi chiar să ţină de cald la gura sobei în zilele de iarnă. Cu această ocazie, descoperind acest magazin Damigeana de sticla 10l online, am hotărât să împrospătez cuibarul dinozaurilor din beci cu încă câteva cofraje de ouă, că de umplut o să mă ajute muza mea toamna ce inspiră bogăţie şi mult romantism. Sper că acest anotimp să îi blagoslovească pe organizatorii concursului cu câteva cofraje de ouă pline cu aromă bahică şi cu mult succes în organizarea de noi provocări, iar pe mine cu un voucher pentru cumparaturi in valoare de 300 ron. pentru a-mi cumpăra câteva cuiburi noi nouţe de dinozauri.

 

 

În final recomand cititorilor să acceseze pagina site-ului  produsemenaj, un magazin online unde pot găsi la preţuri accesibile o gamă variată de produse care pe lângă rolul lor practic pot stârni uneori amintiri plăcute.

2 comentarii

Din categoria Uncategorized

2 răspunsuri la „Toamna amintirilor o simfonie a permanenței și schimbării

Lasă un răspuns

