Adio curăţenie cu năbădăi

            De ce oare aproape toată lumea se apucă de renovat înainte de Paşte. Nu de curaţenie ci de renovat În loc să şteargă geamurile se apucă de spart pereţii  si de  modificat băi sau dormitoare. Acestor curajoşi  nu  le este frică că nu au să mai  termine pâna in noaptea învierii .  Cert este faptul că astazi nu mai este ca acum 20 de ani când mergeai  la magazinul din centrul orasului să ei un covor  cu un model de îl aveau  toţi vecini de bloc,  nu mai cumpărăm  perdelele de nailon  ci din alea bune de import  iar săracele jaluzele din lemn si pânză am  uitat de mult de ele.  Astăzi pentru a schimba ceva în casă,  pentru a modifica baia sau livingul  mă uit  pe internet şi vad ce e la modă ce e bun şi de calitate . Ca să mai ajung la magazin nu îmi permite timpul si chiar de ajung nu găsesc tot timpul ceea ce vreau.  Aşa am ajuns să descopăr pe net magazinul  atria.ro ce pică la ţanc pe nevoile mele fără  să mai trebuiască  să umblu două săptămani după renovare  în căutarea  de covoare perdele mochete  în ton cu noile culori ale camerelor parchetului etc.  Aşa că in timp ce zugravii  zoresc treaba pot sta lejer  la calculator  să comand  noile perdele , covoare şi mochete de la atria şi mai mult chiar sa le dau un Like pe Facebook unde  e plin  de  promotii si concursuri.

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un comentariu